سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۹

اخبار

بزرگداشت روز حمل و نقل در بیمارستان توحید جم و خارگ

در این مراسم دکتر نصرآبادی رئیس دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر ،دکتر باقری رییس بیمارستان توحید جم ،آقای علیزاده مسئول واحد نقلیه ،آقای نیکخواه رئیس خدمات پشتیبانی و دیگر مسئولین ستادی و درمانی حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، دکتر نصرآبادی ضمن تبریک روز حمل و نقل ،از صداقت ،صبوری ،رضایت از رعایت سرعت مجاز در رانندگی ،رضایت از معیارهای صحیح اخلاقی و ... تیم حمل و نقل بیمارستان توحید جم تشکر و قدردانی نمودند.

وی گفت : با توجه به اینکه تمام واحدها با واحد نقلیه سرو کار دارند اعم از جایجایی پرسنل ،رفت آمد مامورین و... بازخوردی که ازآنها به ما می رسد نشان دهنده این است که واحد نقلیه جایگاه ویژه ای دارد و سازمان ما نیز به شما افتخار می کند که این خود در خور تقدیر است .

در پایان مواردی از قبیل پرداخت کارانه ،محدودیت شعاع کیلومتری ،اسکان درماموریت های راه دور مثل شیراز و ... از طرف رانندگان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

گفتنی است صبح امروز همزمان با روز حمل و نقل ، مسئولین بیمارستان خارگ ،فاضل خمیسی مسئول خدمات عمومی ، رضا عزیزی مترون ، هوشنگ عبداله زاده مسئول روابط عمومی خارگ با حضور در واحد ترابری این بیمارستان از زحمات این عزیزان با اهدای شیرینی تقدیر و تشکر نمودند .

 

 

نقلیه 1
نقلیه 3

نقلیه 2


روز نقلیه خارگ 2
روز نقلیه خارگ 1

۲۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۳
تعداد بازدید : ۷۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید